5/11/14

PASTÍS FÀCIL DE POMA


Ahir va ser Santa Carlota, i com que a casa ens agrada celebrar-ho tot, vam fer un petit berenar amb la familia. Feia temps que vaig veure aquest pastís de poma al blog de la Gemma i el vaig posar a pendents, i és que els pastissos de poma i els de formatge són dels que més ens agraden, i no em canso de provar noves receptes.
Ahir com que no tenia massa temps per dedicar a la cuina, em vaig enrecordar d'aquesta recepta, i en un moment vaig tenir aquest fantàstic pastís preparat!
Queda un pastís molt suau de gust al portar les pomes triturades, una textura com de flam.
A casa va agradar moltíssim a tothom! :)


INGREDIENTS
  • 5 pomes golden
  • 3 iogurts grecs
  • 4 ous grans
  • 100 gr sucre
  • 70 gr maizena
  • vainilla líquida
  • mermelada d'albercoc
  1. Triturar molt bé amb el túrmix 3 pomes, els iogurts, els ous, el sucre i la maizena  (si ho fem amb Thermomix: 1'-T.0- v.1 al 7)
  2. Abocar en un motlle desmotllable i disposar la resta de poma tallada a làmines.
  3. Enfornar a 180º durant 60 minuts.
  4. Pintar la superfície amb la mermelada d'albercoc.
  5. Deixar refredar i desmotllar.
Bon profit!!!

FONT: Food&Cakes

4 comentaris:

Cuinetes ha dit...

Nena!!! Quina gana!!! Me'n menjaria un tall ara!!
En primer lloc per molts anys a la princesa!!!
Està preciosa!!
Aquest pastís l'haurem de provar! Sembla fàcil!! :D I el resultat espectacular! ;)
Petons!!

Food&Cakes by GB ha dit...

Com me'n alegro que us hagi agradat reina...i felicitats a tota la família!!!
Petons!!

Gemma ha dit...

Que guapa està!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
El pastís ha de quedar amb una textura curiosa. mig flam mig pa de pessic... i amb el gustet de la poma, mmm....

Judith ha dit...

està tremenda la petita e casa!!!! petonets guapa