24/3/13

GALETES DECORADES: CURS ARA GALETES


Un dels regals que més il.lusió em va fer pel meu aniversari va ser el Curs de galetes decorades que em va regalar el Riqui a l'Ara Galetes. Ell sap el que m'arriba agradar fer galetes, i també les ganes que tenia de poder assistir a un curs de l'Ara, així que com us podeu imaginar va triunfar!!! :)

L'Ara segur que tots la coneixeu, una artista de la reposteria creativa: galetes, macarons, cupcakes, tartes fondant, flors de pasta de sucre... Domina a la perfecció totes les tècniques i a més ho sap transmetre a les seves alumnes, i és que et contagia la seva passió. És un encant!!


Des de fa una mica més d'un any, va obrir el seu propi estudi a Sant Feliu de LLobregat on realitza els cursos. Una preciositat de local, tot cuidat al mínim detall i molt de l'estil Ara, vaja una cucada de lloc!



El Curs va durar 5 hores i erem 6 noies on vam aprendre a fer la massa de les galetes, els diferents tipus de glassa i la decoració. Així com diferents tècniques de decoració com el wet on wet, amb stencils, paper comestible, utilització de diferents boquilles, trucs, etc...

Hi aquí el resultat de tantes hores...Vaig quedar encantadaaaaaaaa!!! M'encanteeeen :) Fa taaaanta pena menjar-se'les... El Jan alucinava quan les va veure... jijiji!!!
 










L'Ara va tenir una paciència increible amb nosaltres, va ser una tarda fantàstica on vaig aprendre moltíssim i m'ho vaig passar genial!!! Ara tinc pendent de fer el Curs II de galetes i el de macarons, i més després de probar-los!!! I és que per berenar ens va treure aquests dolços pq els provessim...brutaaals!!!

Moltes gràcies Ara per tot!!! I fins aviat!!!


I recordeu que ara també em podeu seguir a través de la pàgina del facebook de El Cullerot Festuc, us espero!  

6 comentaris:

Ara Galetes ha dit...

nena, va ser un plaer, ja ho saps. Moltes gràcies pel post, m'ha encantat

Irisibula ha dit...

Nena, t'han quedat precioses!!! :)

Judith ha dit...

com et cuida el Riqui!!! segur que vas pendre molts apunts. Molts petonets solet

Cuinetes ha dit...

Ja t'ho vaig dir a FB però t'ho repeteixo: És flipant lo bé que t'han quedat!!!! Quina traça que tens!!!!
Jo fa prop de 2 anys vaig fer un taller de galetes decorades (no amb l'Ara, sinó amb la Lola's cake) i t'asseguro que no em van quedar així d'espectaculars!! Tens molta manya!!! Quina sort! Ara a per els macarons!! ;) Petons!

Gemma ha dit...

Apa, et van quedar perfectes, quina traça i quina paciència!
Has pensat mai que t'hi podries dedicar? ;)

Bet ha dit...

Que xules que et van quedar!! Jo també vaig fer un taller amb l'Ara, el de "galetes 1"!! :) petonets!!